Uteritt med Wilde, Baby och Brit!

Var nyss på en liten ritt (som jag sa i förra inlägget) Båda ponnysen var väldigt snälla, bara lite busiga ibland, hihi. Wilde gjorde sina bocksprång ibland.
Vi red från Vingården mot Firgrove och sedan Valedalesjön där vi stannade och grillade, sedan så skulle Brit logga.
Men det har verkligen varit super kul! Vi har skrattat jätte mycket åt vissa saker haha. Brit är en sådan jag har känt ända sedan början av 2012 tror jag? Så över 2 år!
Det är jätte kul att vi fortfarande har en sådan bra kontakt och att hon är en av mina allra närmsta vänner fortfarande! Hon är en sån person man kan säga allt till och hon förstår och hon är en av de få jag kan vara helt mig själv när jag är med någon.
Tack för en super kväll! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 


Du glömde din korv i min sadelväska, ooopppps :-)

Svar: Ooooopppps :O :-)))
Gillian Bluestar

2014-04-15 // 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback