Bästa hästrasen på sso

Min personliga favorit är araber, har ni ingen tycker jag att ni verkligen ska köpa det! De har sånt himla härligt steg och är så sjukt fina i sina arabmanar.
Jag älskar även deras storlek då de är mellanstora, större än ponnys men mindre än vanliga hästar.
Deras utséende är liksom helt underbart! To die for haha.
Själv äger jag 3 araber som är en svart arab och en är palomino o de står vid goldspur! Sedan har jag en som är prickig och står i Fort Pinta. Älskar alla tre, haha. Men om jag måste välja en av de så är det min palomino, den har så himla fina färger. Älskart!
 
 
 
 
 
 
Vilken är eran favorit ras och varför?
 
 
 
 
 
 
 


Jag gillar ponnys för de är så söta :)

2014-07-09 // 10:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback