Åsikt om klubbar

Hm, dehär med klubbar? Förut tyckte jag att vara medlem i en klubb var sjukt kul med massa aktiviteter o sådant som hade bestämda tider. Ibland var det nästan ett krav att komma, hm. Den åsikten har ändrats kan man väl säga..Jo, nu upplever jag att alla liksom bryr sig om vad de har för klubbnamn över skallen, hum. 
Jag själv gillar inte klubbar som har en massa event på bestämda tider. Liksom ' om du inte kommer och är aktiv blir du kickad' . Självklart förstår jag varför stora klubbar kickar folk, men det är nog inte min typ av klubb. I sånna klubbar så händer det rätt lätt att man blir utanför o så. Dessutom ha pressen att komma på aktiviter för att inte bli kickad. Jag gillar mer små klubbar utan events, utan någon i klubben som kanske helt plötsligt säger i chatten 'Ey, kan vi inte hitta på något eller?' Så gör man det utan några krav, hur mys eller! Just nu är jag klubblös och behöver inte ha några krav på mig att logga in när jag inte orkar pga ett event eller något liknande, det är rätt skönt.
 
Vilka sorts klubbar gillar ni, stora eller små?
 
Arkivbild
 
 
 



Bra såikt där, Gill! Håller med dig att det är nästan flr krävande att vara med i klubbar man gillar. Ibland vill man ocksä bara 'vara'. Kunna göra en liten oplanerad utflykt utan att det mst vara bestäma tider, på plats och om mn tex ska mata hästen fär man nt vara med. Så är det i min klubb Emerald Whisperers. Tkr själv att större klubbar är lite för stort i allt. Oftast äre nt många som trivs, utan det är mest så att vissa är med för att klubben är en 'inne' klubb, så att säga. Tkr mindre klubbar som är aktiva, men nt har då höga krav är sköna ibland. Men dem ska nt vara för chill av sig. Och det bästa av allt är ju att man trivs och känner sig som en i gänget lixom. Jag brukar aldrig trivas i andra klubbar, aldrig stannat kvar länge och haft svärt att nt äga egen klubbar med egna regler, förutom i Bad Ponies. Där var man faktist väldigt välkommen in i gänget, for the first time typ. BP var en toppen klubb, haha. Vet ju att nt du och Steff ska skapa BP igen. Men du och hon får in väldigt fina människor i era klubbar.

Svar: Håller helt med! Ew kanske skulle vara en klubb för min smak, haha :D
Gillian Bluestar

2014-07-07 // 23:59:51

Ojj menar, Så är det inte i Emerald Whisperers**

2014-07-08 // 00:01:09

GASH, allting blec fel, HAHA. Menar oplanerade utflykter gör vi i EW, men tkr att det är jobbigt i andra klubbar när man nt får vara med på eventet om man lämnar det 5 sek.

2014-07-08 // 00:02:25

Bra skrivet, dock gillar jag verkligen klubben jag är med i dbc där de är lite krav men har inget emot det :)

2014-07-08 // 03:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback