Allt för min syster

Morrn!

Igår stirrade jag lite på film, det var då 'my sister's keeper' eller på svenska 'Allt för min syster'. 
Jag kan säga att det är en av de bästa filmerna jag har sett!
Det handlar om en tjej som heter Kate som har haft cancer och varit sjuk i ungefär hela sitt liv, de födde en annan tjej som då hette Anna som skulle vara som ett donatorbarn, som donerar saker som njurar osv. Men hon är trött på att donera även fast att hon inser att om hon inte gör det kommer hennes syster dö.
Det händer en massa saker på vägen som ni ser om ni kollar på den! Den är 109 min lång och så värd att se!
Ni kan se den på swefilmer, netflix osv osv. Jag själv såg den på swefilmer.
 NI MÅÅÅSTE SE DEN!!
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback