Inlägg till de bästa

Jag tänkte inte skriva vilka det är exakt för då känns det elakt, men ni vet vilka ni är och det här är till er♥
 
Det är ni som alltid finns där och som jag alltid kan prata med när det har hänt något, det känns väldigt tryggt att ni alltid finns där och hjälper en upp igen. Ni betyder mer än allt, ni är allt. Egentligen kan man inte ta ut det här med ord.
Det här folket får mig att skratta även om jag är på sämst humör, det är något jag älskar♥ De är snälla, världens roligaste, urgulliga och helt klart bäst.
En del har jag känt länge, och en del träffade jag för inte så länge sedan men ändå fått så bra kontakt med. Det är en person som jag faktiskt har träffat som inte bor så långt ifrån mig.
 
Vänner är som stjärnor, du ser dem inte alltid men du vet att de finns där ändå'
 

Alla jag har skrivit om är äkta vänner, o jag älskar dem! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback