Hur viktigt är starstable för mig?

 
Jag kan ju i alla fall säga att starstable betyder myyyyyycket för mig.
En stressig dag i skolan eller kanske en kommande stressig dag blåser bort ur huvudet när jag spelar starstable och även bloggar.
Jag är inte alltid den allra gladaste personen hela tiden, som sagt har jag mina humörsvängningar, om jag själv får säga det så tror jag att ingen riktigt förstår sig på mig.
Jag är inte den 'populäraste' irl och inte heller den som är så himla säker på sig själv och allt annat.
Mot folk jag inte känner kan jag vara hur blyg som helst, om man är själv så brukar jag inte gå fram till folk och fråga om jag får vara med, utan då skiter jag hellre i det. Det är mycket grupperingar o så irl, jag själv är nog inte med i någon speciell.
 
Men nu gick jag ifrån ämnet. Stallet och starstable är där jag kan vara mig själv och slappna av, det är där jag har folk och hästar runt om mig som jag kan lita på och som bryr sig.
Folk som man kan berätta allt för och hästar ljuger aldrig. Det är en trygghet för mig.
Visst, starstable har påverkat mig både negativt och positivt. Jag kan ta upp det positiva, det är att tex att jag tål mycket mer nu när jag har fått rätt mycket skit , då har jag blivit starkare. Det är skönt.
Jag älskar också att känna känslan att 'när jag kommer hem ska jag spela och prata med lite folk' som faktiskt bryr sig!
De personer jag känner och litar på mest är 'Stephanie Snowhall, Tove Blueland, Britney Moonwood och Daisy Goldnight'. Självklart har jag många mer, men de här är de jag kan lita på 100% till. Det är skönt att ha sånna vänner.
 
Tack för att ni som spelar starstable finns och även läser min blogg!
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback