Hästön och stallhjälp åsikter

Båda två är väldigt bra hjälper tycker jag, jag använder då både och.
Hästön kan jag börja med. Där har jag haft en häst hittills på den billigare verisionen.
Jag tycker att det är väldigt bra MEN, att de får en gul smiley när de kommer tillbaka tycker jag inte är det bästa.
Man betalar för en gul smiley? Eftersom jag har stallhjälp så har alltid mina hästar grön smiley.
Så man kan nästan säga att jag betalar för att hästen ska få en gul smiley. Men den verisionen av hästön har blivit billigare, vilket jag tycker är jätte bra!
 
Stallhjälp
Bästa sso nästan har gjort, haha! Bara att jag använder det liiite för mycket..hehe. Men väldigt bra om man tex ska åka bort någonstans. Jag är väldigt välbehövlig av stallhjälp eftersom jag inte hinner vara inne på starstable varje dag.
Men det är många som bara köper det även fast man inte behöver ( som jag ibland ). För att man slipper sköta sina hästar som är lite små jobbigt. Men om man bara har 2 hästar så tycker jag inte att man behöver ha stalhjälp om man är hemma.
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback