En väldigt irriterande sak

 
Det jag blir väldigt irriterad på är folk som kopierar.
Som att kopiera en bild eller vad som helst. Jag hade en diskussion med en som hade tagit namnet 'Bad Ponies' medvetet igår. Visst, den klubben finns inte mer men att ta namnet från våran klubb, att hon visste om det.
Jag tycker att om man ska skapa en klubb så ska man komma på något eget, det är ju skillnad ifall man inte visste att klubben fanns innan, men nu visste ju hen det.
Det är som att tex lägga ut en redigerad bild på instagram så sparar någon den bilden, sedan så tar denna personen bort bilden och då lägger personen som sparade bilden upp denna bild på instagram och säger att det är hennes.
Är det okej? Visst, vi får skylla oss själva för att vi upplöste och blabla men man behöver inte kopiera, det är roligare om man kommer på något eget, ellerhur?
Ni kanske tycker att jag har fel och tycker att det är fånigt att reagera på detta MEN jag tycker att det är fånigt att ta namnet och inte komma på något eget.
 
Detta var min åsikt.
 
 
 
Saknar er♥
 
 
 


Vad taskig du är mot hen. Ni kan inte bli sura på hen dålig still

Svar: Haha, fegt att inte skriva vem du är?
Gillian Bluestar

2014-04-17 // 06:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback