Anonyma - diss

Jag blir så jävla förbannad (förlåt för ordspråket), jag blir förbannad för de här anonyma kommentarerna.
Det är så himla fegt att kommentera utan att våga stå för vem det är som har den åsikten? Om det är så du tycker och kommenterar detta, varför inte skriva ditt namn? Inte heta 'Anonym' eller '.....'. Jag brukar inte få så jätte mycket anonyma kommentarer men jag fick en kommentar imorses där det stod att jag var taskig mot en person när jag inte ens hade hängt ut henne eller något sådant?
Av mina erfarenheter blir man förbannad då. Det är så sjukt fegt att inte skriva sitt namn, tror hen att jag ska döda henne långsamt med en kniv eller vad?
 
Ville bara skriva av mig lite ^^
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback