Ingen god morgon

Godmorgon.. Inatt så har jag varit i stallet. Jag väcktes av kl 1 på natten av Steve som ringde mig och sa att Wilde höll på att rulla sig och inte om upp igen. Jag hade redan på mig hästkläderna, för jag somnade i dem. Så det var bara att gå upp och springa till stallet! Wilde såg då olycklig ut och trött, han kollade på sin mage och suckade.
Jag ringde veterinär då jag misstänkte kolik, hon kom snabbast möjligt. Medan jag väntade ledde jag runt Wilde på stallplanen. När veterinären hade undersökt Wilde så  visade det  sig då att det var kolik, men inte så farligt som tur var. Gud vad orolig jag var! Hon tog några sprutor på honom och så, han bajsade då efter ett tag, vilken lättnad! Nu ska jag bara sova lite, haha. Lång natt!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback