Godkväll!

Godkväll! Inatt ska jag sova över hos min kusin Stein som bor vid Jorvikstallet.
Jag bestämde mig för att ta med mig Daim dit då hon älskade Jorvikstallet. Inatt ska hon få sova i en hage med lite nya hästar som är väldigt snälla mot henne! Resten av pållarna är hemma. Steve har kvällsfodrat de och han ska även morgonfodra och ge de lunch.  Då jag stannar här till imorgon eftermiddag. Då ska även Daim få gå ut i en annan hage vid Paddockön som är lite större. Så ska jag rida ute lite runt Jarlaheim och lite så. Denna kväll så har jag pratat lite med min kusin, kvällsfodrat alla hästar här, mockat och hjälpt till med lite sysslor så Stein blev klar med dagens arbete lite tidigare, haha ;)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback