Championat o så

Nu för tiden så har tävlar jag inte championat så mycket längre. Anledningen är väl att jag inte tycker att det är sådär jätte roligt längre och inte hinner. Jag tror att mer folk har tävlat mindre championat?
 
Championat är en väldigt rolig funktion, att få tävla med sin häst och vinna rosetter, men det blir lite uttjatat efter ett tag, ellerhur? Det tycker jag och i klubbar så är det alltid någon eller några som vill gå från events för att tävla. Det som förstör lite är att championat är flera gånger per dag, så då är det liksom inte lika speciellt.  En del tycker säkert att det fortfarande är super kul, men jag har tröttnat lite tyvärr. Jag tävlar lite då och då men inte alls lika mycket som förr!
 
Vad tycker ni om championaten?
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback