Allt kan inte vara perfekt

Ibland blir man bara trött, väldigt trött. Man orkar men är trött så då behöver man inte gå på någon och säga att h*n är svag. Jag är en sådan som har väldiga humörsvängningar, ena sekunden är jag jätte glad och nästa hur sur som helst. 
När jag är stressad så brukar jag inte direkt gråta utan jag brukar sura på massa vilket jag inte gillar haha. Men jag är sån. Jag har lärt mig att inte ta åt mig av elaka saker, visst blir man ledsen ett tag men jag kommer över det. Jag är en sån som oftast inte vill visa mina känslor, bara om jag är glad.
 
Den här bloggen är inte heller direkt som 'bara starstable' , 'bara ridpass' osv. Utan det här är ett ställe där jag skriver hur jag känner och tycker. 
Men seriöst, hur bra skulle inte världen vara utan att andra folk ska lägga sin i i våra liv? Att man bara levde sitt lev utan att bry sig om vad de andra tycker. Man säger ju att man ska vara sig själv. Men det är väldigt svårt att vara eftersom om man tex går till skolan en dag utan smink, då får man alla blickar på sig och kommentarer. Har man andra sorts kläder så får man också kommentarer. Man måste 'smälta' in. Det är inte så jag vill ha det. Men det beror helt klart på vilken skola och årskurs man går i. 
Jag är en sån som också känner trygghet när jag är i stallet, så jag är där minst 4 dagar i veckan, oftast mer och jag älskar det! 
Ingen har sagt att livet ska vara enkelt
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback