Blir så trött på..

Blir så himla trött på vissa människor, förlåt men ja. Alla gör vi misstag, right. Men upprepar de om och om o om igen? Det är inte acceptabelt. 
 
Gå runt och snacka bakom folks ryggar är inte okej, personen får ändå reda på det någon gång. Man blir så less när man hör det själv och när vänner skickar bilder på konversationer med den personen där den personen snackar skit om en? Det är inte så jätte kul att se. När de inte ens talar sanning utan det är rent skitsnack. Då blir man arg det är inte lite arg heller utan förbannad! Man blir även sårad men jag är en sån som bara blir less på det och bara förbannad. Jag har lärt mig att ta skit, men inte så mycket.
Aja, ni vet vilka ni är!
 

'Ni känner inte mig men ni babblar på som fan'
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback