Påsklovsplaner

Nu har jag påsklov! Hur skönt, skolan tar kål på mig ibland, hehe.
Men mina påsklovsplaner är att vara så mycket i stallet irl som möjligt.
Sedan så ska Steff göra ryktesuppdrag åt mig, haha. För att jag är så lat och inte är klar med maaassa saker.
Så är det också tänkt att jag ska tåga till Daisy Goldnight irl då vi känner varandra. Vi träffades förra året på sportlovet första gången, men nu har vi träffats 3 gånger och även övernattat i en vecka nästan, haha.
 
Vad ska ni göra på erat påsklov?
 
 
 


Jag ska vara i stallet mycket irl, lite hopp^-clearrounder och sånt ^^ Sedan ska jag nog redigera SSO bilder, blogga, (kanske) fiska och lyssna på Dubstruck och 97 ways :D

2014-04-11 // 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback